2007.06.07. 12:35| Szerző: Lzooltan

Egy távoli országba utazva érdemes felkészülni a kinti veszélyekre. Gambiában a sárgaláz elleni oltás kötelező, leghamarabb 10 nappal az utazás előtt be kell adatni.

A sárgaláz mellett még 6-8 másik betegség ellen is jó, ha van védettség, tehát irány az Oltóközpont.
Már múlt héten el akartam menni, de mivel hirtelen kaptam egy jó ajánlatot a repülőjegyre, először azt kellett megvenni (erről majd egy másik bejegyzésben), az oltásokhoz pedig még gyűjteni kellett.
Kb 20 ezer forinttal kell készülni, 4000 Ft a vizsgálat és a regisztráció.
Reggel megnéztem az OEK honlapját (www.oek.hu), felhívtam az elérhetőségnél található telefonszámot, majd bementem. 12:17-kor értem oda, reméltem, hogy még nyitva lesz. Hát nem, 9:00-12:00-ig tart a rendelési idő. A főoldalon erről nem írtak, arra meg nem gondoltam, hogy turkáljak az aloldalakon, úgy gondoltam, hogy normális nyitva tartási idővel dolgoznak.
Pénteken nincs rendelés, így legközelebb 4 nap múlva, hétfőn mehetek be hozzájuk. Reggel kilencre ott leszek, az a biztos.
Címkék: utazás  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gambia.blog.hu/api/trackback/id/tr3759168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása